fredag 28 augusti 2009

Fredag och Simon <3 Underbart!

Fredag idag då, har tänkt på, eller jag kom på det nyss, börjar bli en trend att jag och
Simon umgås på fredagar :) Men det gör ju inget, det är ju heeeeeelg dagar jämt för
oss, men ändå. Älska helg :P haha. Slipper man jobba.

Annars så har jag sovit sådär inatt, drömt en massa, kommer dock inte ihåg vad ;)
Jag ska iallafall iväg till Hultsfred idag (: -mysigt! Vara med min klutt, så bra.
Hoppas mina objektiv kommer idag, posten är ju alltid så sen -.- men hoppas.
Ska vara i Hultsfred länge, så jag tror att jag och snutt ska ta lite kort o bara slappa.
Käka pizza troligtvis, är inte så sugen men det går nog ner när jag är hungrig.

Well. Hoppas på en bra dag, och att allt går vägen. Tror inte jag kommer blogga på ett
par dagar nu^^ Simon ska med mig hem i morgon och då blir det massa LAN och så.
Ni saknar mig nog inte så värst, men baah jag ska sova hos Simon ikväll :D
Förstår ni min glädje? :) <3

Pussilaininen.

Inga kommentarer: