måndag 10 augusti 2009

läget nu

ja, om någon läser denna blogg så kan jag säga JA jag tog bort
dagens tidigare inlägg för att jag mådde kasst då..
Men nu är allt lite bättre, tror jag iallafall.

Jag har tagit hand om Ludwig idag på morgonen till klockan 2 ca.
Och det var helt okej, snackade massor med Patricia.
Det var väldigt välbehövligt kände jag, och det är enklare att
prata med henne än min mamma eller syster eftersom hon inte
är så himla negativt inställd till allt, och får mig att se vissa saker
som en utmaning och att det kommer ordna sig..

Och ja, jag hoppas verkligen det..
Jag vill inte min Simon något illa, jag har saknat honom så in i
nordens mycket dessa dagar så jag gråtit över att läget är
som det är just nu.. Men förut så gick det bättre, han fick mig
att tro att allt ska ordna sig. Han har hittat en bok som han ska
köpa som är Övergivna platser, jag älskar att fotografera
övergivna saker o hus osv, så skrev han Tänkte att du skulle
tycka att det vore coolt.. Och det kändes som en lättnad i mitt
hjärta att han skrev det, liksom Ja, han tänker vara tillsammans
med mig fortfarande.. Men ändå är det jätte svårt för mig att
bli super glad, jag har ju oroat mig så mycket att jag gått ner
mig igen, i alla tankar o så. Vilket är jätte påfrestande för mig.
Jag vill inte ha några dumma tankar nu när allt verkar fixa
sig på ett eller annat sätt, jag älskar min klutt.

Jag är som sagt bara rädd att jag och allt ska bli som old times.
Vilket skulle vara de värsta som händer i mitt liv igen.
Jaja. Jag vet iallafall hur mycket jag saknar honom och älskar
annars gråter man inte i 3 dagar i rad när man tänker på
minnen.. Det kommer nog gå bra tror jag iallafall..
Men jag håller sten hårt fast vid att gör vi slut så dör jag.
Så är det. Jag orkar inte mer efter det !

<3 My love for you.

Inga kommentarer: