torsdag 6 augusti 2009

SAKNAR!

Klassfest var de ju igår då, lite ångest fyllt nu på morgonen.
Bakis kanske det kallas och endel saker önskar jag att jag hade
haft ogjort! :/ men det är bara att bita i det sura äpplet.
Vi gick hem runt oo:oo tiden för att Simon inte mådde så bra.
Det var helt okej, jag var skitslut typ så..

Inatt kunde jag fan inte sova, drömde massa om fest och mådde
illa och tänkte att Simon mådde dåligt så vaknade hela tiden upp
och hade illamående och sådan djävulsk ledvärk i armen.
Fy. och när jag väl kunnat somna om och sådär så ringde pappa.
Då skulle jag åka hem, jamenvisst kul då..
Hade gärna velat stanna kvar där, hatar att vara hemma!
Faktiskt. Det är så ångest fullt så det finns inte typ.
Usch. Jag tänker ibland "jo men vi ses ju på lördag igen"
så det går fort, bara idag o imorgon kvar, och i morgon fyller Bea
år också. Så de bör gå fort, men ändå så vill jag bara vara med
Simon, egentligen en så jävla skön känsla, att vara Normal igen.
Men ja, jag tänker aldrig göra mig så stark som när han var
borta, vill inte stänga av allt för alla igen. Såatte jag Får känna
mig besatt och sakna honom, jag klarar det, men ska inte vara
FÖR stark typ. ^^

Jaja, idag hemma då.
Är skittrött.. Saknar Simon myyyyyyyycket.
Tänkte sätta mig och måla lite faktiskt. På en oljemålning.
Kanske spela lite Sims, gjorde ju det ganska mycket hos baby.
Och jag vill spela gitarr, menmen. Det får vänta tills nästa gång
hos Simon. Jag bara älskar dig baby, du var det jag behövde.
Tack <3<3

Inga kommentarer: