lördag 8 augusti 2009

hjärta dig

Jag vet inte vad jag ska skriva just nu.
Förutom att vi tjaffasade förut och jag fall i gråt för allt, trotts allt mitt
fel faktiskt.. Men nu är det lugnt, liksom. Jag måste lära mig att låta
Simon ha egen fritid typ. Det är alltid svårt att släppa taget lite.
Men måste man så måste man. That's life.

Men ja. Vi spelade CoD nyss och det gick bra liksom.
Såklart saknar jag honom mycke, trodde att allt var förstört förut.
Och var så jävla ledsen, men det är inte det så måste pusta ut nu.
Tänka på mina brister och även hans brister, så jag inte gör om
samma fel igen.

Jag ska börja aktivera mig igen som jag kunde innan min "period"
Spela dator och bara göra saker så jag inte är jobbig emot
Simon ^^ Förstår att jag är det faktiskt. Men ska bli ändring på!
Jag älskar ju dig trotts allt, hoppas vi ska umgås i veckan eller nått.
Kan ju hoppas han hinner, det verkar var mycket med bandet.
Och på fredag ska dem vandra en sväng hans polare o han.
Så min helg blir seg tror jag. Men bara att spela Sims eller nått.
Sakna kan man göra, men inte vara För På.

<3

Inga kommentarer: