torsdag 27 augusti 2009

blää

Inatt har jag dröm drömmar om Simon, alltså heeela natten lång :) Jag drömde
att vi träffades och hur glad jag är, så när man vaknar så kände jag
"Åh vad jag saknar"
Så det var lite coolt, jämfört med vad jag drömt innan.

Har nog inte så mycket att skriva i dag faktiskt, än så länge bara kände att jag ville
ha något att göra.. Ska väl ta tag i städandet sedan kanske, om jag inte skjuter upp
det tills i morgon ;) duscha & trimma håret ska jag iallafall göra någon gång under
dagen.. Men jag vet inte, är så himla uttråkad varje dag, så jag antar att jag börjar
bli ganska tråkig i telefon med >.< jag har faktiskt börjar oroa mig för att jag är det!
Usch. Sånt där ska man prioritera bort, säkert hjärnan som fått För sig det nu igen.

Annars så är det ju en ganska slapp dag idag också. Synd att vi inte kunde vara idag.
Jag kommer nog mest bara gå och vänta på att dagen ska gå :/ så jag kan se honom
i morgon typ..

Inga kommentarer: