lördag 8 augusti 2009

Lördag

Idag är det ju lördag då, och nu var jag väldigt nära på att skriva
fredag bara sådär. jag vet inte ens vilka dagar det är längre..
Men igår fyllde bea år och de firades med mormor & morfar
samt farmor på ett hörn, jag fick byxor som var försmå ;)
Men dem är trevliga iallafall, åt gott osv.

Men jag är skapligt trött på att leva här i denna familj.
Eller alltså, jag blir så rastlös så det finns inte typ..
Det ända ljuset på dagarna är när Simon är inne på msn/skype.
För han är min käresta i livet och så, så jag vill faktiskt bara
dit just nu, är så trött på allt här, skrik hit och dit, hela jävla
dagarna inte ens på morgonen får jag sova !!
Fatta att man inte blir så happy då.

Ska testa att fråga Simon ikväll om jag får hänga med han hem.
Det skulle vara så snällt (: och mysigt, tills jag mår bättre.
Eller något, jag vill bo där men de får jag nog inte ^^ men
jag skulle inte tacka nej.
Hoppas jag har turen och humöret med mig idag så det
går igenom, skitsamma att jag skulle ha tråkigt, bara jag
får vara med honom, bara med hans närhet<3

Bara jag får en förändrig på mitt hem, för annars brakar
nog jag loss, eller mår konstant dåligt. Usch nej.
Vid klockan 18:oo ska vi till Melker i Södra Vi.
Vet inte om jag är så sugen på att dricka, men följa med
ska jag nog iallafall.. Jaja. Fårse om jag får sova ensam inatt
eller om jag har min älskling bredvid mig.

Jag älskar dig.

Inga kommentarer: