fredag 21 augusti 2009

Weell. fredag idag och Simon Skall komma ikväll :)
Jag är lite trött idag, eller mest seg, så onda tankar kan dyka upp.
Meeeen det är bara att se det positivt (; Jag har ingen aning om
vad jag ska hitta på tills kvällen, funderar på om jag verkligen
ska ta mig ut och handla lite godis till mig och plutt ikväll.

Men jag har ju fortfarande mina "bland folk skräck"
Så det kommer nog inte gå så bra, kanske ska förklara lite
närmre om vad jag menar..
Sedan jag blev i psykisk ohälsa så kom många tankar i mitt
huvud som kallas Overklighetstankar och dem kan göra eller
få saker till helt fel saker i verkligheten, och det har ju så
klart drabbat mig då.. Det som är nu då är ju att så fort
jag är ute på stan så mår jag dåligt i killars sällskap..
Alltså jag känner att alla flirtar eller bara stirrar på mig.
Och det får mig att må riktigt dåligt, liksom ja.
Det låter jätte töntigt, men innan "när jag var normal"
så kunde jag knappt se tjejer för jag tycker de alltid är
så töntiga och fjortisar och ser alla som hot, men nu
kan jag säga att det inte är, jag umgås hellre med tjejer just
nu än dehär. Egentligen ska man inte hålla sig undan sina
föbier, men jag vill de tills jag känner mig nästan helt frisk.
Jag har Inga problem att vara med Simon, för han är min
och det är bra.. Bara att jag inte vill ha någon annan i mitt
liv, så ja. Svårt att förklara.. Jag har konstiga tankar om allt.
Och det är otäckt.. Men man ska bara tänka "det är tvärt om"
Ibland är det dock svårt.

Inga kommentarer: