onsdag 26 augusti 2009

Changed plans!

Jorå dem hann faktiskt klart idag med alla låtar :) Det innebär att jag faktiskt får
träffa min älskade underbara Simon på fredag, DOCK så har det blivit lite ändrade
planer som sagt, Simon var lite sugen på att gå på Förmarknaden och se Kakel
och Straight To Nowhere, så jag ska ta tåget någon gång under dagen!
Så på lördagen ska vi åka hit, hoppas jag :P Haha.

Men det ser bra ut, dagen i övrigt idag har varit lite sådär liksom. Fightas ju med
mig själv hela tiden, men mina vyer ser bättre ut liksom, så allt blir nog bra snart.
Min mage är lite dålig nu, mår lite illa.. Tror det har med plåstret att göra >.< Får
alltid biverkningar första veckan av p-piller så inte helt omöjligt. Whatever.
Det får gå, i morgon ska jag... ehm.. betala objektiv, betala Simon, städa på rummet,
duscha och klippa håret. Mja, de tar nog inte så lång tid, troligen förstöra ett par
jeans också, eller göra dem snyggare ;) beror på hur man ser det. ^^ Haha!

Hoppas på en bra dag i morgon utan tankar och besvär, eller ändringar :)

Inga kommentarer: