torsdag 27 augusti 2009

Torsdag

Då var denna dagen gången också, helt otroligt va tråkigt jag har haft det idag igen.
Hatar att vara uttråkad, man kan ju nästan tro att man ska förbli tråkig av att bara
sitta här och uggla.

Jag har iallafall duschat, men inte mycket mer än så.. Dammsuga blir i morgon så
dagen går lite fortare, och klippa håret.. Fast vid ca 16:oo i morgon ska jag bege
mig till Hultsfred :) Träffa min fettknubb älskling.. Ååååh vad jag saknat :'(
Helt sjukt vad man kan sakna en människa, mja hoppas vi har det trevligt och att
bandena är bra i morgon.. Jag är ju mycket på förbättringsvägen också vilket är
underbart skönt att känna, lite små tjaffs finns det kvar, men mycket kan min
Simon hjälpa mig med (: -lättnad!

Annars så är klockan sent, eller inte.. Bara 19:oo -.- jaja.
i morgon och helgen kommer ju gå underbart bra vet jag (: då kommer jag känna
mig lycklig, fast det gör jag nu med, när allt går så bra och allt är snart som
vanligt. Hejja mig!

Jag älskar dig Simon, jag gör allt för dig <3

Inga kommentarer: