söndag 23 augusti 2009

Söööööööööööööndag.

Oj va snabbt det blev söndag då... Men min helg har varit fulländad.
I fredags kom min älskling som han lovat, på kvällen runt 9.
Och vi spelade lite Fallen Earth och kollade på film, dock var jag
lite på dåligt humör (pms) sedan på lördagen så blev det att jag
följde med min klutt hem. :) jag var faktiskt på jätte bra humör,
och jag blev skitglad när jag äntligen fick komma ifrån detta hem.
Dock blev det ändrade planer, plan A var att jag skulle kolla på
när Simon spelade Fallout 3 tilläggen, som jag längtat!
Men så ringde osse och ville att vi skulle ha något FIFA mataton.
Inte riktigt min grej, så blev lite tråkbråk med Simon >.<
Men det löste sig och vi gick dit och sedan blev det pizza och
mys vid datorn, mycket Fallout men det var kul att titta på.

Och nu är det söndag.. Och jag sitter ensam vid datorn.
Som vanligt.. Fast jag ska ju försöka må bättre hemma, o så.
Det är svårt, men man måste ge det tid, som vi sa igår liksom.
Jag mår bättre in my head så att säga, endel saker får man
fortfarande för sig, men det är ganska lätthanterligt känns det
som faktiskt, bara att "glömma" saker som kommer upp.

Så nu när man kommer hem blir man lite depp för att man
känner sig så ensam igen, att ha Simon runt sig är ju helt
otroligt skönt alltså, kan inte beskriva den känslan..
Så jag längtar tills han kommer hit, och vi ska spela Fallout
tillsammans.. Vi bestämde Onsdag, men vi får se om han kan
komma då, för nu Ska de spela in med bandet, och han
kommer när det är klart, vilket troligtvis kunde vara klart
tills dess.. Vi hoppas det, eller jag gör det. För han är bäst.
Och jag hoppas jag får jobb snart, för jag orkar inte se
detta hus så läänge till faktiskt. Det är så booring att man
vill typ dö.

Menmen. Jag ska försöka rycka upp mig nu. Och hoppas att
mina högtalare kommer i morgon så jag kan aktivera mig
med lite spel, och hoppas även att Unga-vuxna har någon
tid till mig så min terapi kan börja, samt att jag får några
bra piller på UM på tisdag. Sedan är det ju onsdag.

<3

Inga kommentarer: