måndag 17 augusti 2009

Så lätt var det.

Vilken jobbig natt det var med förkylningen :/
åh herregud säger jag bara, vaknade upp tusentals gånger och tog
en bit papper i handen (inbildning att det funkar) och somnar om.
Haha ganska ironiskt, men jag vaknade efter någon timme och då
hördes ett djävulskt tv ljud genom väggen. Närmare bestämt
Kaspar i Nudådalen, minsann. Japp, det var min bror som tänkte
vid klockan 8 väcka sin sjuka storasyster!
Jag mådde så dåligt och var så trött att jag bara kunde sträcka
mig upp och få till några slag emot väggen, då sänktes ljudet lite.
Efter det kunde jag faktiskt sova igen!

Idag skulle även Fallen Earth komma igång med sin Beta testning.
Dock har det inte kommit igång än, men jag prövar lite då och då.
Har inte gjort ett skit idag känner jag på mig, bara snorat och så.
MEN jag läste något skrämmande förut.
och då handlar det om mina P-piller Yaz.
Det var tydligen människor runt om i världen som fått sånna
problem med dem, som känslokallhet, panik ångest och stora
depressioner. ALLT som jag fick för ett par veckor sedan.
Och det är så otäckt, kan inte förklara allt, men DÄR var felet.
Bara däär, liksom jag som inte fattat varför jag varit konstig.
Det var de där hemska pillren igen, ännu en gång måste jag byta.
Och egentligen skulle jag ändå byta eftersom min farfar dog
av en blodpropp, har inte tänkt på det innan, så jag får inte
ha dessa piller, jag kan dö av dem >.<

Såatte mitt inre psyke mår bra nu, av att veta att jag kan må bra
snart igen, så bra som det var förut. :) Bra byta piller.
Ingen människa kan förstå min lättnad.. Åh.
Nee. Nu ska jag testa o se om det har kommit någon vart på
spelet. Och ifall Simon vill vara med och lyssna :)

Inga kommentarer: