fredag 14 augusti 2009

wahawha, gaaalet.

Fredag idag rå', veckan gick visst fort som tusan?
Kanske sedan jag fick reda på att min älsk-pälsk skulle komma i
morgon. Hihi.. Och idag har jag Faktiskt tvättat mina kläder, de
flesta iallafall, kanske ska gå ner och hänga upp den vita tvätten också.
Woho. Och städat har jag också hunnit med, så det är fint och
välkomnande i morgon för min lilla plutt.. Hihi.

Gick även och pantade flaskor med Bea, tjänade 68:- men jag blev
sur eftersom jag och Simon ville gå på Bio i morgon på Brüno.
Och det kostar 16o:- för båda och ingen hade pengar.
Så jag pratade om det massor hemma och så fick jag pengar i
förskott (jobbat hemma) så jag kunde dra med han på bio iallafall.
Fan helt underbart, var så lääänge sedan jag var på bio så det är
inte sant alltså, och troligtvis en bra film också, åwh..
Blev helt uppspelt och ringde till Simon och sa att VI KAN GÅ!!
Woho, så det blir det på listan att göra imorrn, och promenixa.
och köpa lite godis, och film <3 style="font-style: italic;">lääängtar. mycket..

Hittade även ett par objektiv på Blocket idag som jag verkligen
vill inhandla, så jag väntar o ser om människan kan vänta
med att sälja dem tills jag har pengar, hoppashoppas!
Får tvååå supermacro telezom för 18oo:- HELT galet!
Tänkte ju köpa ett som kosta 17oo:- ca men nu får jag TVÅ
bättre för nästan samma pris, GALET. Men ja.
Hoppas människan svarar också, är inte världens snabbaste!
Så jag är helt uppspelt nu så jag nästan kräks, JA så glad kan jag vara.
Och att BABY kommer i morgon <3<3

Inga kommentarer: