torsdag 20 augusti 2009

Ett steg närmre förbättring?

Egentligen har jag inte så mycket intressant att skriva om idag.
Mer än att mina psykiska tankar är lite värre idag.
Och inatt var det värst, då började jag faktiskt att gråta.
Men jag ber alla som inte vill veta att jag har problem med psyket
just nu slutar läsa.. Liksom jag skäms över att må dåligt >.<
Men detta är det ända som gör att jag får ut skiten bättre.

Inatt handlade allt om Simon, liksom jag saknar honom.
Jag mår inte bra hemma, och av pillren och allting.
Jag började gråta för att jag vill att allt ska vara som förut.
Innan han åkte till Kosta.. Då mådde jag bra och allt var BRA!
Varför kan inte allt bara bli som vanligt ? va?
Det grät jag åt igår, och ja.. jag vill inte skriva mer.
Men jag behöver en lång tids närvaro av Simon för att jag ska
må bättre, faktiskt så hjälper det eftersom jag känner mig
så ensam när vi inte är och väntar så länge, då blir jag såhär.

Men såklart måste jag ta hänsyn till att Simon inte kan vara med
mig jämt. Det är jobbigt, men sånt man får ta.
Jag tog även steget idag att kontakta Unga-vuxna i Vimmerby.
Alltså jag skrev ett töntigt mail, om att jag måste få en tid dit.
Ännu en gång skäms jag så otroligt mycket över det här.
Men jag måste gå dit för att få reda på vad i mitt liv som
påverkar allting. Det är ju så mycket man inte tänker på själv.
Som hemförhållandena, sånt spelar roll, även att man inte vet.
Så förhoppnigsvis får jag en tid där och prata ut om Allt på.
Då kommer jag givetvis sluta skriva så tråkiga saker här.
Jag ber om ursäkt, men ni måste ha förståelse också.
Det är inte kul att vara såhär varje dag, att man måste säga
åt sig själv att sluta. :/ Att man knappt känner att mamma är
min mamma.. Förstår ni? Jag är rädd. Jag vill inte förlora allt
som är så bra, som jag egentligen inners inne mår bra av!
Jag har säkert sjunkit till botten i folks ögon, men jag måste
gå till en psykolog, för att inget i mitt liv ska förstöras!!
Plus att jag måste iväg från de här huset ett tag också!!!

Annars idag så har jag tvättat bilen, 15o:- fick jag :)
Det är inte mycket, men mycket om man har planerat massa
man ska köpa när "lönen" kommer in. Kanske ska gå till
Arbetsförmedlingen i morgon också, jag måste!
Och posta ett brev, men hoppas Simon snart vet när han vill
komma hit nästa vecka, för jag måste visst jobba då med -.-
men ja, 500:- till är väl gött. Saknar min babe <3

Inga kommentarer: