tisdag 25 augusti 2009

Men jag vill..

Mjaa.. Verkar inte bli något i veckan med Simon >.< dumma inspelning.
Jag hinner ju vänja mig lite med plåstet iallafall, så inte allt går ut över honom..
Jag blir ledsen för att man ser fram emot det så mycket att spela och umgås,
jag älskar att vara med Simon, det är underbart.. Så jag blir så irriterad på vissa
bandmedlemmar som BARA ska jävlas och bara förhindra allting. Åh.
Hoppas vi kan vara på söndag iallafall.. Eller lördag.. eller fredag..

Jag får inte vara arg, men lite ledsen är jag faktiskt.
Jag måste förstå att han inte vill ha press och jag ska inte tjata, men jobbigt är
det för mig med som behöver så mycket stöd som möjligt. Jag kan bara längta
tills han Kan komma, och att dem hinner låååångt i morgon och på fredag då.
Men ni ska veta att jag blir orolig att han ska bli deprimerad också, eftersom
jag Vet hur jobbigt det är, jag kämpar för att övervinna mitt eget.
Så snälla, låt ingen ge mer press till han, han behöver ta det lugnt.

Love for you <3

Inga kommentarer: