torsdag 13 augusti 2009

"Mahatma" Pussilaininen

Jag vet inte vad jag ska skriva idag faktiskt, jag vaknade upp med
ett gnälligt morgon humör, och somnade med ett också.
Helt utan anledning, faktiskt.. jag har nog inte varit så på länge bara.
Menmen, sista dagen idag att ta hand om Ludwig, skööööööööönt.
Har varit lite sur för att jag varit tvungen att gå upp så tidigt alla
dessa dagar, så skööönt att kolla på film och sova hur länge jag vill.
Fast i morgon ska dem städa och handla tydligen, så lär inte vara
en lugn stund här inte.

Men jag fick reda på igår av min plutt att han ville umgås på Lördag.
Och det tackade jag förståss ja till <3 Har längtat så jävla mycket.
Dock bara en dag, så på söndagen åker saknaden i väg igen. :(
Men det är sånt man får ta, får ju ses iallafall..
Annars har mina tankar (schizofren kompis) varit lugn idag.
Och det är skönt också, för då håller jag på att bli frisk, helt frisk.
Jaja, annars så har jag varit och postat ett brev, och handlat på
systemet.. Önskar att jag hade lite pengar nu, är sugen på att
shoppa ! >.< size="2">(Ullared)
Men det kommer väl snart det också, fast när pengarna väl rullar in
så ska jag inhandla ett objektiv till kameran och en gitarr.
Såatte resten av pengarna ca 2ooo:- skall sparas till annat i höst.
Kanske en Behemoth konsert eller en tripp till Västerås. :)

Well, i morgon då, då ska jag tvätta, mina kläder som jag inte gjort
sedan jag varit borta.. Alltså då snackar vi två veckor.. Såatte.
Ni kan ju tänka er vilka snygga kläder jag måste ha på mig nu. -.-
Och efter det ska jag städa mitt rum också, eftersom man ska få
fin besök av älskling.. Och sist men inte minst, kanske lira Sims.
När jag Väl har det hemma ska man väl kanske passa på?
Duscha kanske man ska också, om jag inte gör det på lösdag morgon.
Det märks, jag längtar iallafall hur mycket som helst till Lördag.
Då ska vi mysa och spela lite och fota och äta onyttigt.
Jag bara älskar mitt liv ibland <3

1 kommentar:

Jessica sa...

Det gör man jämt för att fastställa vem fadern är. :) Man skriver bara på ett papper. :)

Ja, den 26.e september blir det dop i Locknevi kyrka. Intresserad av att komma? :)