tisdag 11 augusti 2009

orolig ända in i hjärteroten.

och då menar jag det, gravt allvarligt.
vaknade upp idag tidigt, kände att något inte var rätt.
Kanske har jag fel eller kommer något att hända? jag vet inte.
Kollade datorn, och Simon åkte antagligen aldrig hem igår.
Vart va han? :/ kunde knappt sova, skickade meddelande och
skrev godnatt, men fick icke något tillbaka, plötsligt fick jag smärta
i högra armhålan, och det var skitjobbigt och gjorde fruktansvärt
ont. När det väl slutade att krampa så fick jag ont i knät.

Sist jag hörde av honom var i går, innan han försvann.
Han skrev "denna bok har jag bevakat ett tag den går att köpa
nu och det ska jag lätt göra
" (en bok om Övergivna platser)
"Tänkte att du skulle tycka att det va coolt, ska spela nu, puss"
Någon sorts lättnad drog in över mig och tänkte, puuuh.
Han ser långsiktigt med mig iallafall, va skönt.
Men just nu.. när jag knappt hört något...

Idag lite plötsligt så fick jag en halvtimme att fixa iordning mig.
Fick en tid hos Jari på Black Tattoo. Så jag kutade iväg fort som fan.
Då skrev jag att jag gärna ville prata med Simon idag om det gick.
Och han svarade inte.. Jag skrev "Nu ska jag tatuera mig:D"
Då fick jag ett sms "Nice, Kan prata när jag kommer hem"
På något sätt känns det som att det inte är riktigt bra?
Alltså, jag får en känsla av oro i allting, älskar han mig verkligen
inte längre? Är det verkligen så?

Jag sitter bara och tänker på allt hela tiden, och jag är så jävla
orolig jämt när vi ska prata, att jag ska få beskedet att det är
slut.. Nejnejnej, jag vill inte.. inte nu Simon, vi har ju knappt
börjat? Allt är ju så bra?

Jag sitter bara och tittar på klockan, jag vet inte när han kommer
hem, ingen aning alls.. Jag vill krama honom, jag vill pussa honom.
Jag vill säga "Jag älskar dig så in i helvete Simon förstår du det?"
typ så. Han ska till Vimmerby i morgon och hämta grejer..
Kommer jag kunna träffa honom då`? eller vill han det..
Vi är tillsammans vad jag vet. men jag klarar inte av ett slut.
Det gör jag inte.

Inga kommentarer: