måndag 24 augusti 2009

godmorgon

Waaaagh. Det är måndag och man blir väckt ännu en dag av en ringandes telefon.
Det måste nästan vara det värsta sättet jag vet att bli väckt på, fast idag
kände jag att jag var tvungen att öppna ögonen innan jag svarade. ^^
Sedan var det ju liksom tandläkaren som ville att jag skulle ha en jävla tid.
Tror dem ärligt talat att en arbetslös människa som jag har pengar till det?
Skulle inte tro det, jag behöver gå dit, men det är ju så jäääääääävla dyrt.

Varje fall så är jag skit trött nu, och jag fryser som fan, det var kallt inatt.
Blev ju lite van av Simons närvaro <3 Hihi. Den kommer snart igen, så
underbart sköönt det kommer bli., herregud ja.
Snart måste jag nog ta hand om Ludwig där ute, fortfarande inget svar
från högtalarna eller unga-vuxna, men det är ju iof morgon så jag ger
dem dagen ut åtminstone.. Dock hade jag dåliga drömmar inatt, men det funkar
att säga till sig själv att jag ska bli frisk snart, lyssna inte på något ont som
du får för dig, drömmar har haft fel innan och är Inte en verklighet.
Ja, folk som jag kan få för sig att det är verkligheten. Men jag ska hålla mig
så frisk ifrån det som möjligt. Men ja, mer uppdatering kommer sen :)

Och lycka till Tsimon med das guitars today. :)

Inga kommentarer: