lördag 15 augusti 2009

Miwhwio.

LÖRDAG!
Wooho. Natten var värst alltså, drömde att jag blev sjukare och
sjukare, ja alltså jag nämnde inte igår hur dåligt jag mår.
Är dålig i magen, har ont i magen, nyser och mår illa typ hela tiden.
FAST jag ska skärpa mig idag, tänker vara med min klutt som
jag saknat så länge, ja herregud, vi ska på bio och massa mys.
Men jag tänker slappa, som fan, och vara lite sjuk, det är så
mysigt när man är små sjuk och ens älskling tar hand om en.

Jaja, nu har jag hämtat min tvätt och hängt upp allt i garderoben.
Duschat har jag också gjort, i vaaarmt vatten.. Så skönt när man
mår lite halvkasst faktiskt, och gjort mig fin. För jag väntar nu
bara på att klockan ska bli runt 2 tiden, då Simon dyker upp.
Miwwhwi <3>JA jag ste det.
Jag gjorde aldrig det igår, eftersom jag mådde så illa :/
Ska bli mys med bio och godis och bara slappa, tillsammans <3

Inga kommentarer: