onsdag 19 augusti 2009

åh.

Nej nu är jag arg, på mig själv och mitt förbannade psyke!
Nu har jag sabbat allt igen, det jag byggde upp som kändes så bra.
Allt har försämrats igen! ÅHHHHHHHHHHHHHH!

Fast vid några minuters betänketid så kan jag koppla ihop
lite saker, mitt psyke spelar mig ett spratt, jag får typ flashbacks
varenda dag, om tidigare liv (avskyvärt) och kopplar ihop det
med mitt nuvarande liv, vilket blir kaos i mitt huvud.
Plus att jag drömmer om skiten också, men det är på god väg
att visa sig bättre ändå.. Men jag bli ändå orolig för saker när
jag väl sätter igång och mår dåligt... Och när de dåliga jävla
tankarna sätter igång mår jag så dåligt att jag inte orkar mer.
Jag vet att allt har med det mesta att göra med dessa piller.
Jag ska sluta ta dem nu, eftersom varje dag börjar bli som
sist. Jag som precis kände mig på förbättringsvägen? :/

Och ännu ett tillägg! Jag har pms, snart mens också.
Och jag VET att jag blir sämre i humöret då, så tillviss del
kan saker ha med det att göra, plus att jag är så uttråkad
att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Då blir det att man
tänker, och fördjupar sig igen på skitsaker, som är FEL.
Jaja, börja om på ny kula igen, hej tankar ni har fel.

Jag älskar min Simon. Och jag lovar älskling att jag ska
försöka bli bättre med min period nu, jag ska byta piller
och sluta deppa.. Det är bara det att när jag saknar dig
så mycket så verkar det som att jag gör något slags
försvar i att stänga in mig och så, men det ska vi ändra
på för jag vet vad jag tycker, och det visar mina drömar
också så vi säger Fuck You elas psyke, och piller.

annars så är snart den nya bloggen klar tror jag kanske :P

Inga kommentarer: