måndag 24 augusti 2009

Jag kan ju glatt meddela att dem punkter jag ville ha uppfyllda idag gick bra.
Mina högtalare plingade på runt 1 tiden ungefär, och dem är heelt nya :)
Så jag blev lite glad och ringde till Simon för att glatt meddela honom om
detta :D Haha. Sedan har jag väntat på svar från unga-vuxna då, men
fick inget svar så jag ringde faktiskt förut, och de ska snart ringa tillbaka.

Ska få en tid i morgon eftermiddag, dem var inte helt psykologer men
dem hade utbildning och ska avgöra om jag mår så pass dåligt att jag
behöver gå till en, dem ville att jag skulle ta upp det på telefonen först
eller komma i dag, men jag är inte riktigt på det humöret idag så det får
bli i morgon., Ibland känner man att man faktiskt inte behöver den här
hjälpen eller terapin, man känner mer att Jag kan fixa de här själv.
Men nästan varje dag kommer man till en punkt, då man säger till sig
själv "Du behöver visst hjälp, all hjälp du kan få" Och jag vill bli normal.
Herregud, jag vill inte ha såna här hjärnspöken liksom.. Det är hemskt.
Att inte kunna känna igen sig själv riktigt.. Det är otäckt.
Så även om jag inte känner för det i morgon, så har jag faktiskt lovat
både mig själv och Simon att dem ska hjälpa mig, och ha inställningen
att det Ska hjälpa, och att jag Ska må bättre. Jag vill inte vara ännu
ett depp-monster i Simons liv, jag vill vara den normala Ela.
Som tydligen är på semester eller något?

Inga kommentarer: