tisdag 18 augusti 2009

Tisdag.

blö. Då är snart tisdagen gången också, vilken skitdag det varit
idag ärligt talat alltså.. Inte haft ett skit o göra, och med tanke
på att man inte ska vara för jobbig emot Simon på msn för att
man har tråkigt är också tråkigt ^^ man vill ju snacka hela tiden
fast man vet inte riktigt om vad, bara prata och ha närhet :)
Haha.

Så jag har inte gjort allt för mycket inte, mest förlite kanske.
Varit i vägen. Och snorat och så, blir aldrig bra tydligen?
Plus att jag inte fick något städjobb i Sthlm, men vem hade
trott det? Plus att mina högtalare inte kommer i morgon heller.
Nix, så nästa vecka.. gorhpeojng så glad blir man på allt!

Mja, och Simon åkte till Göteborg med Josef, och här sitter jag.
Det är ju tur att dem kan aktivera sig, fast josef jobbar och har
Simon som sällskap, vilket jobb! Men iallafall.. Min morfar va
på besök i 10min hos oss och då passade jag på att fråga om
han kunde kolla upp ifall det fanns jobb på kommunen.
Så det är nice, kanske städjobb sa han, men skitsamma :)
Pengar - lägenhet - Simon = Mitt liv <3 Hihi.
Jag tycker även att det kan bli nästa vecka också.
Dels för att jag ska vara med Simon ett tag, och att jag ska få
byta mina piller, woho. Dock tycker jag att det är dåligt att
få en tid så långt fram, när jag vill byta Nu! :( menmen.

Ska sitta uppe tills Simon kommer hem också :) Haha.
Typ mitt i natt eller något, kanske bör kolla på film eller nått.
Mamma ska snart jobba så man blir socialt handikappad
tills dess, kul då -.- jaja.. Samtidigt är jag trött på att vara
hemma. Sjukt deprimerande! Faktiskt.. Arbetslös och gå
hemma här, och ALDRIG vara ifred. Usch fyfan.

Jag vill flytta till Simons familj, Där mår jag bra.
Ifall det skulle gå i uppfyllelse skulle jag gråta, sånadär
glädjetårar.

Inga kommentarer: