onsdag 19 augusti 2009

Trött på de här hemmet.

Dagarna går knappast framåt tycker jag, eller lite grann kanske.
Sover visst längre och längre om dagarna nu också, men när man
väl vaknar så är resten av familjen död, typ alla är trötta och
andra är stressade och sura, så himla tråkigt?
Man får ju verkligen ingen lust till att göra saker alls :/
Eller det finns inget roligt att göra, jag har nog tappat intresset
helt för allting faktiskt. Allt börjar bli så träligt.
Att se samma saker varje dag osvosv. Usch. Eller att höra
allt gnäll på jobb hit o jobb dit, alla jobbiga människor överallt.
NEJ nu orkar jag inte att höra massa gnäll, jag är sjuk och har
så tråkigt som man bara kan tänka sig, kan inte jag få ha lite
kul eller vara på bra humör någon dag?

Well.. vet inte riktigt när jag får vara med Simon heller.
Det är också tråkigt, för då har jag verkligen inget alls att se
fram emot om dagarna, just nu bara går dagarna och jag håller
på att bli tokig. Sådär att jag bara vill lägga mig på marken
och skrika, som en bäbis.. usch nej, jag gillar inte att vara en
ensamvarg, jag vill vara med min pojkvän, Nu! Haha..
Jag vill ha något att göra nu! FAAAAAAAAAAN.
:( usch, hur länge tror ni jag orkar vara arbetslös?

Det är en bra fråga innan något händer!

Inga kommentarer: