onsdag 12 augusti 2009

vilken lättnad <3

Mja alltså allt är helt okej :) Så skönt, jag var bara lite föör orolig
igår alltså, men det visade sig vara bättre än ever såatte inget
att oroa sig över faktiskt :) niiice som fan!

Snackade när han kom hem och han var happy, pratade mycket.
Och vi skrattade och jag kände att fyfan va bra jag mår nu.
Även att vissa tankar kom ibland och ville säga Nej du har inte kul.
Det är störande men idag är jag sånna tankar fri ^^ gött.
Plus att ja allt kändes bara så bra :) tyvärr hinner jag inte se honom
förens typ söndag som minst :/ men ja, han har annat att göra..
Jag är som sagt bara bra, för allt känns bra nu, jag som varit så
orolig för allt liksom. Menmen <3

Idag är dag 3 att vara barnflicka här. Och det går bra.
Dock de två första dagarna så bajsade han på sig och var lös i magen.
Det är nog det otrevligaste som kan hända när man inte är van..
annars har jag fixat detta jobbet ganska bra, tjänar lite men
det är helt okej, behöver ju inte ens göra sig iordning ;)
iof har jag inte gjort det sedan jag kom hem från Simon.
Men ändå ^^ Well, idag ska jag inte göra ett skit.
Som vanligt, vänta på att Simon ska komma hem så jag får
höra hur det varit idag o så :) men det blir ikväll..
Jag är iallafall glad nu, och det ska jag fortsätta med. Sov så
jävla bra inatt också så ja, han är min ängel <3

Inga kommentarer: