tisdag 25 augusti 2009

Sådär, ännu en bit på vägen.

Jag har precis kommit hem från mitt besök på ungdomsmottagningen.
Och det var en bra barnmorska denna gång, så vi pratade lite om hur jag hade
mått med mina p-piller oså, så jag sa att jag gärna ville testa p-plåster istället
så då snackade vi fördelar och nackdelar med dem :) Så jag fick faktiskt det utskrivet!
Helt jätte bra, enligt p-guiden.se så är det bättre för folk som har problem med
nedstämdhet så det ska vara bättre för mig, och biverkningarna var bara bra ^^
Eller bättre en vanliga p.piller typ. Så jag fick börja idag om jag ville så det är väl lika
bra att testa så fort som möjligt enligt mig då..

Hon tyckte att jag annars kunde vänta tills nästa mens så jag han bli helt frisk från
min depression, så att man hinner bli sig själv, men jag tycker bara det skulle
vara jobbigt att vara vanlig sen ta "hormoner" igen och bli lustig,
så lika bra att vara lustig hela tiden. Haha, men men ni fattar? ;) Så ja.. är lite rädd
dock för att jag ska vara sur eller nått när Simon kommer men jag ska skärpa mig nu!
Har tillochmed skrivit en lista när jag mådde bra, på saker jag SKA tänka på när
jag känner att jag håller på att gå ner mig. Så det är bra, bara att tänka på positiva
saker och att det ÄR så som jag skrivit.
Inget annat, svårt men bara Simon kramar mig och säger "det blir bra snart" så
kommer det bli kanon! Jag kan som sagt känna mig lite orolig, men det ordnar sig!

Nu ska jag dricka något och hoppas på att höra något ifrån inspelandet.
Ifall han kommer i morgon eller inte, ifall jag ska dammsuga och damma av här lite.
:) Annars blir det spela, troligtvis, det får mig på bra tankar nu med mina fina nya
högtalare vettni!

Inga kommentarer: