tisdag 25 augusti 2009

Nergång

Nu är det tisdag och nya tag inte sant?
Igår så fick jag någon form av ångest 1000ggr värre än innan ungefär, tog nästan
en timme eller mer att lugna ner sig, jag var rädd och mitt huvud mådde riktigt
dåligt, och jag blev arg på mig själv.. För jag mådde bra igår och i förrgår faktiskt.
Men så lugnande jag ner mig genom att läsa att folk skrev
"Biverkningarna går inte över på en vecka!" Nej det är sant som fan, jag kan inte
tro att jag ska vara fri från allt på bara en vecka.. Men idag ska jag ju äta andra
piller liksom, så det ordnar sig. Jag MÅSTE tänka positivt hela tiden för att inte
hamna i det där igen, för det var faktiskt pappas fel och att jag ringde och beställde
tid hos psyk, så jag ska inte dit för att minska risken att bli sådär igen!

Allt kommer ordna sig liksom, det är så man får tänka, och ju mer jag Vill leva
som förut desto enklare blir det varje dag, intala mig att det är bra så blir det bra
när som helst :) det funkade ju precis förut. Så varför sluta tro det?

Iallafall, vid klockan 2 ska jag till Ungdoms mottagningen och sedan gå till
apoteket -.- Haha. Hoppas det är bra, eller att vi hittar något som passar mig.
Inte mer depp nu, Nej ljusa tider.. Måste bara skriva en sak här som faktiskt
varje dag övertygar mitt huvud att resonera fel "Ju mer jag varit med Simon på
sistonde desto bättre mår jag" Så dem har faktiskt rätt på Nationella hjälplinjen.
Så jag var bara ensam och p.pillren hjälpte till med detta :P
Jag måste hoppas att dem hinner spela in allt idag också >.< så han kommer i
morgon till mig.. hoppashoppashoppas!

Inga kommentarer: