onsdag 26 augusti 2009

Good news!

Javisst serrni' ringde precis Simon, och frågade hur det går med inspelningen o så.
Egentligen vågade jag knappt ringa, eftersom varje minut är viktig för dem just
nu, men jag hade så tråkigt så vafan :) Hihi.
Visar sig att dem kanske kan hinna bli klara idag också! :) wooooho. Doock kan inte
Simon komma i morgon för att på fredag ska han göra den där Risk1 som man
måste på körskolan, så kanske efter det kommer han (: Gött. Annars blir det på
lördag som han helt spikat kommer vara här, berodde på ifall de blir klara idag
eller inte.. Men det är bra nyheter för mig som bara går hemma och väntar på
att han ska komma, någon dag liksom. Nu är det ju bara i morgon kvar att kämpa
på liksom, städa och så (: -Hoppas dem hinner klart idag!

waah, jag är ganska uttråkad, men ganska happy när jag fick detta besked!
Plus att jag trycker ner min depp-våg som vill komma fram ibland, och bara tänka
Hahahahahaha fuck you, jag vet vad som är bra för mig. Så de så!

Inga kommentarer: