söndag 16 augusti 2009

Bio, förkylning, framtiden <3

Då var det söndag igen, eller ja det har nog varit ganska många
söndagar i mitt liv igentligen om man säger så, så jag bör säga
nu är det söndag. Punkt slut.

Whatever, jag har fått reda på att jag faktiskt har ett X antal
personer som läser min roliga blogg, egentligen tycker jag det
är lite jobbigt att det är så närstående, men vem kan hindra
folk att läsa? Jag är ju antagligen rätt intressant iallafall ? ;)
Haha. Så jag ska fortsätta skriva om mig iallafall, det känns ju
lite bra att folk vet hur jag mår, så man inte behöver fråga.

Igår så kom min Simon äntligen. :) Gjorde inte så jätte mycket
innan vi sprang ner till Bion, brukar vara så när man inte setts
på länge att man inte vet vad av alla saker man ska börja med.
Så vi kollade på en film, typ rysk jätte lustig film faktiskt.
Brüno var sådär också, alltså liiiite fööör lustiga filmklipp ;)
Och att den var rekommenderad för 11 år skulle inte jag säga!
Sen blev det kräftor hemma och lite groggar, himla trevligt.
Dooock hade jag nog lite FÖR skojj, blev packad, men kräktes
faktiskt aldrig :D haha, tror Simon hade roligt åt mig.
Jag sov sådär i natt, vaknade flera gånger, och i morse så
var jag allmänt seg (bakis) men gjorde frukost och sov
igen i två timmar, det var väldigt välbehövligt.
Sen blev det film igen, och kollade på när Simon spelade
deer hunter, och sen åkte han hem :(

Plus att när han åkte hem blev jag SUPERFÖRKYLD!
Skitstörande, och jag har lite feber också, så nu sitter jag och
spelar lite med honom och nyser ganska ofta. ^^
Läääängtar som attan tills efter helgen, då kommer plutt igen.
Miwhi, skulle cyklat till skurehatt, men jag måste jobba så det
blir veckan efter, men Simon ska iallafall vara hos mig när jag
jobbar och sliter <3

Well, annars mår jag bättre och bättre psykiskt för varje dag.
Och det verkar vara så att emot slutet på sånt, så är man lite
depp, utan tankar.. Men det fixar sig, bara komunikationen
är bra hemma och med Simon så kommer allt gå vägen!
Plus att jag hela tiden ser fram emot att umgås. ^^
Det kanske finns en gud trotts allt? :)

1 kommentar:

Jessica sa...

Klart du är intressant! Synd bara att jag inte hinner läsa så myckert av den. :/ Lilltösen tar så mycket tid och så får man ju inte glömma bort hemmet. :(