onsdag 30 september 2009

ett tag sedan

Hallå hej där igen, det var ett par veckor sedan sist? Haha. Har faktiskt varit rätt upptagen med Simon på sista tiden :) I helgen kom han hit på fredagen och hade med sig datorn, så jag började spela Sims 3 igen ^^ och verkligen tagit tag i mig själv att inte bara spela likadant hela tiden utan ha Samma familj och fortsätta spela den och få ett mer familjeträd osv, mycket roligt. Vi satt mest och spelade hela helgen och umgicks ändå, sånt man gör när man flyttar hemifrån också liksom :) Söp lite också. haha.

I måndags skulle min älskling åka hem, men då efter många Om och Men så åkte jag med han, men jag mådde inte så bra, så jag låg mest och tittade på när han spelade Titan Quest, och lite annat. Men det var mysigt, och igår så åkte jag hem vid 5 tiden.. Skit kallt ute eftersom jag fick vänta 1 timme i Hultsfred utan musik och ett hållbart batteri på mobilen >.< mja. När jag kom hem så var det varmt och skönt, med eld i kaminen, MUMS! hihi. Snackade skvaller med Bea och lite med mamma, sen såg jag att nytt avsnitt på Desperate Housewives fanns så kollade på det, och spelade Miljardär på datorn. :)

Idagdå. Hmm. Händer väl ingenting, lovade att hänga med Bea på stan för att hon skall köpa sig en jacka.. Så jag går väl vid 3 halv 4 eller så. Mja mycket mer än så tror jag inte jag har att göra idag. Längta till fredag kan jag göra! Då kommer Simon hit, dock åker han på övning på lördag :( men ja. /:

Annars vill jag tillägga att jag inte ska ha p-plåster meera, för att fyfan vilka humör svängningar jag har haft, eller har stundvis, jag mår inte alls bra på det sättet, jätte lätt irriterad >.< hatar det. Så när jag är på besök hos UM så blir det fan piller iallafall :/ Förhoppningsvis några som är bra! Jaja, jag ber iallafall min pojkvän Simon om ursäkt för detta alltså, men jag älskar dig jävligt mycket. <3

Inga kommentarer: