onsdag 9 september 2009

jag vill vara normal snart.........

Jahopp då har man varit vaken sisådär en halvtimme ungefär då, eftersom man måste ta hand om Ludwig. Jag är så jävla trött när jag blir väckt helt sjukt va jag vill lägga mig och sova lite till, även att jag drömmer skit drömmar hela tiden.. Finns det inte tabletter emot det eller nått?

Det som händer när jag sover och drömmer är att jag kopplar ihop det som att det vore verkliga livet eller att det skulle påminna mig något om mitt förflutna och då tror jag det är så nu. Det är hemskt faktiskt. Jag hade inget bra liv då, jag blev liksom behandlad som skit av många människor och det är hemsk när man Tror att det skulle vara så nu. Jag menar så är det verkligen inte nu. Jag har tydligen bara svårt att sluta få flashbacks. Jag vill bli av med det snart.. baah.. Mitt liv är bra nu, inget tvivel om det. Åh.. jag vill bara känna mig bättre, eller normal snaaaaaart.

Annars orkar jag inte mer.

Inga kommentarer: