torsdag 17 september 2009

Torsdag

Igår då så hände nog ingenting speciellt :P vi cyklade till Coop i Silverdalen och handlade lite mys till kvällens spelande, blev inte så mycket spel men det blev film, Bourne Identity eller något sånt, väldigt bra faktiskt! :)

Och idag morse, så väckte Simon mif vid halv 9, men jag orkade verkligen inte gå upp. Någon dag kände jag att jag ville sova ut ^^ Haha. Så Simon kom efter ca 20min och lade sig bredvid igen och då somnade båda två i ca 2 timmar till. Sen så vaknade jag och var pigg.. tänkte göra lite frukost på sängen som jag aldrig lyckats överraska med innan, så jag slängde på kläderna fort som fan och tänkte göra gröt :) Meeeeen när jag typ ska börja ställa in gröten i micron så kommer han ner och sa "är du här" han var lite orolig för att jag inte svarat när han ropade.. Haha. Så det fick bli en vanlig frukost fast mer serverat! (: hiih..

Nu sitter Simon och pratar med Josef i telefonen, som har varat i ca 20min eller nått -.- men ja, måste väl låta dem snacka om dem vill. Jag har hunnit sminka mig, bäddat sängen och även klätt på honom en tröja ;) hahaha! Well. Ska väl snart gå till Coop sen och posta Simons Warhammer gubbar som han fick sålt på igår för 700:- fusk! Men ja, lär köpa något mys till kvällen, som vanligt. doooock är det sista dagen idag.. Det är tråkigt. Jag älskar att vara med honom <3 style="font-style: italic;">MYSFAKTOR. Ska bli intressant och se vad han hittar på då ;) den lille söta rackar'n.

elloello.

Inga kommentarer: