torsdag 24 september 2009

torsdag morgon

Baah, vaknar jämt så tidigt nu för tiden, eller efter att ha vant mig hemma hos Simon :P när vi var tvungna att gå upp sådär svintidigt. men iallafall.. Drömde om Simon igen ^^ som alltid typ.

När jag loggade in på datorn för ca 30min sedan så har min lilla älskling skrivit på msn "Ela, ring mig på skype runt 10oo ifall du är vaken då" Då fick jag mig faktiskt ett leende på läpparna. haha. Han var hos Osse igår och LANade lite grann, dock står han som "inte vid datorn" just nu men jag ska ringa ändå o se ifall han mår bra :) hehe.

Idag händer ingenting här, jag ska städa sedan efter mitt jobb pass med Ludwig. Eftersom Simon kommer i morgon :) Det ska bli nice, helst nu när min årstid kommer också, då det är mörkt på kvällarna sådär tidigt med (: då har vi alltid bäst ungefär. ^^ Jaja, jag längtar dit iallafall och hoppas det blir hur bra som helst.. Annars idag ska jag nog bara slappa. Städa och duscha. hm. kul?

Saknar min plutt.
<3

Inga kommentarer: