onsdag 16 september 2009

Onsdag

Ahopp då är det onsdag, eller det är det va? :P Haha har precis sovit/vilat mig en stund, gick ju upp vid halv 7 idag också för att Simon skulle ta mera blodprov i Hultsfred.. Det gick bra, dock måste jag verkligen hitta min höst-vinter jacka alltså, det är skitkallt ute vid den tiden på morgonen!!

Annars så är det bra, dock är jag så trött och sur hela tiden och lätt irriterad men jag vet att jag inte är mig själv faktiskt, för varje gång jag varit arg eller sagt ifrån så mår jag dåligt och känner Det där är inte jag just nu.. Men jag är bara mest orolig och har fortfarande PMS? well tror det har med oroligheten att göra.. För jag älskar min Simon, även att jag ibland är utråkad för att inget fungerar på datorn eller så. Jag ber om ursäkt älskling, du är bäst.. Jag är bara lite dålig på att visa det! <3

Jag stannar så länge du vill.

Inga kommentarer: