torsdag 10 september 2009

Slaget i magen

Åh Torsdag nu, dock ett par dagar innan Simon kommer hem >.< vaknade upp med inte världens bästa humör.. Drömde skumma drömmar men som ändå har så bra slut.. Det handlar om människor som försöker ta mig, alltså vill att jag ska bli kär i dem men jag säger hela tiden Nej, jag vill ha min Simon och gör allt i drömmen för att komma till honom., Det är rätt gulligt tycker jag, alla drömmar handlar nästan om samma sak dock olika personer som försöker då.

En grej som hände igår kväll var att Bea gjorde kladdkaka, efter ett misslyckat försök med banansockerkaka. Och lukten påminde mig så mycket om när jag mådde bra, så jag blev lite depp för att jag mest blev ledsen inombords. Och när vi hade trevligt så pratade alla med varann (längesedan) och då kände jag att "Åh vilken tur det börjar äntligen bli okej hemma åtminstone" men så kom det upp att jag blivit så folkskygg.. Och pappa fick spelet typ, och nästan dum förklarade mig.. Han tror inte man kan må dåligt, och att det BÖR vara något som är fel i livet om man mår så fruktansvärt dåligt.. Jag ville nästan gråta när han sa så, jag tappade min anda totalt.

Vadå fel i mitt liv? Det jag mår dåligt över är att jag glömde bort Simon när han var borta sist, jag var stressad och hann inte ens tänka på honom, det fick mig att må dåligt och har lett till andra saker som jag Fått för mig bara.. Och då säger han att det måste vara något fel i mitt liv?? Va? han är ingen psykolog? Man får inte säga så till någon som inte ens knappt kan se en film utan att dra in allt i filmen i sitt eget liv.. Tyvärr så blev jag ledsen och gick till mitt rum där jag nästan kände att min panikångest ville stiga fram.. Jag tål inte att höra sånt där, när man varje dag går och tänker att snart är det över, jag känner det på mig.. Och vad alla andra säger till mig.. Det har funkat och jag är på bättringsvägen tycker jag. Men sånadär grejer får mig att gå tillbaka till ruta 1.. Vadå stämmer det som pappa sa? Är mina tankar rätt eller vadå? Som skapats pga andra felaktiga saker? -Jag vill inte tro det.. annars hade jag väl inte kännt att dem är fel?

Hursomhelst så förstörde han min kväll och jag ville bara dö faktiskt, jag tål det inte. Fast nu i morse för några minuter sedan så ringde han och vad om ursäkt, för att han Vet hur det är och är i samma sits själv tydligen (men varför spela apa när man vet?) det rubbade ju allt jag byggt upp.. När jag sa hur jag tänkte och mådde så kände han igen sig själv och var mest bara rädd att hans barn hade samma.. Och han ville att jag skulle få den hjälp jag behövde för han fick aldrig det och inte än heller.. Men ändå.. Sök du med då?

Jaja. Så är det.. Jag känner mig sådär just nu. Ska till mormor vid ca 3, och det lär väl bli sådär. Hålla en låg profil tror jag på, det stog i mitt horoskop idag. Vänta och se ikväll ifall Simon hör av sig så man får höra vad dem gjort idag och så :) mysigt. Sen vill jag ha söndag. <3

Inga kommentarer: