torsdag 1 oktober 2009

torsdag morgon

Jag har endel saker jag vill ta upp idag men känner att jag inte riktigt vet vart jag ska börja faktiskt! Men vi börjar med igår, på stan med bea vid halv 4 som jag skrev igår. Hon hade hur mycket pengar som helst så hon fick rea och kunde köpa mängder med kläder och sånt.- Fyfan vad jag också vill handla kläder igen :( När kommer jag få göra det igen? Har ju aldrig några pengar till det, jävla skit. Hoppas jag får SeeYou jobbet nu! (mer om det kommer snart) Sedan igår så åkte Simon iväg på övning med hemvärnsungdomarna och var där till kl 2100 ca. Och jag gjorde slingor i Bea's hår, undra hur det blev sen? Hmm. Well. Simon kom hem och vi spelade CoD en liten kortis och jag kände mig jäääääävligt osocial för jag var tvungen att hjälpa Nathalie med bloggen och det är endel att förklara osv, men det gjorde inget sa han :) Hehe han spelade Warcraft ändå ^^

Sådär, och idag då.. Vaknar upp efter att ha haft en zombie dröm, och i den drömmen kände jag att jag varit där innan, en såndär Dejavú känsla (stavning?) Vaknar upp och hör hur det regnar utanför, smattrar emot veranda taket.. Och har en klump i magen, en såndär ångest klump. Och har det lite fortfarande.. Men jag ska gå emot den nu, jag har mått bra i två HELA veckor nu, tänker inte förstöra det jag byggt upp och mår bra av, nej herregud.

Och ja just det, de där SeeYou jobbet också ja. Jag sökte något som hette Marknadsobservatör på arbetsförmedlingen förra veckan och igår fick jag ett mail om att jag skulle registrera mig på deras hemsida för mer information och mer att svara på där. Det var jobbiga frågor om hur man skulle göra i vissa situationer osv. Och idag fick jag ett mail till där det stog att jag ska få göra en Testobservation i en av hemortens affärer. :) Fick en lång "manual" lista kallar jag det för, som jag ska kolla ifall affären har eller ej, tex skyltfönster, kundupplevelse, rent och fräscht? osv. Ska bli redigt roligt att faktiskt få testa jobba, men att det jag skriver har en stor avgöran ifall jag får jobbet eller inte. Inga pengar för testen men iallafall. Ska se det som en prövning. :)

Well. Idag ska jag inte göra ett skit :O duscha, fixa tvätten och bara slappa tills imorgon. För i morgon kommer min älskling. <3 hoppas han kommer tidigt så vi kan hitta på något, spela Miljadär eller nått, käka glass och mysa lite grann. Jaja. det är en dag dit ;) saknar honom mycket <3

Puss Simon.

Inga kommentarer: