torsdag 3 september 2009

Godmorgon.

Jag har inget att skriva egentligen men jag är uttråkad och seg.
Vaknade för ca en timme sedan, fast jag var uppe halv 10 för att ta han om lilla Ludwig.
Sen gick jag och lade mig igen, sköönt. Fast nu är jag sådär seg ändå, baah. Finns inget
att hitta på heller.. -.- väntar mest på att Simon ska ge mig något besked om helgen.
Hoppashoppashoppas..

Men jag har faktiskt tvättat idag, eller åtminstone lagt i en tvättmaskin.
Börjar sakna vissa kläder :P Haha. Blir ju att man inte byter så ofta när man bara går
och degar hemma. Och då kan det ta ett tag innan man får se de snygga kläderna igen.
whatever. Ska kanske ta tag i att dammsuga och lite så, plocka iordning lite,
så det ser lite prydligt ut.
Farmor ska ju hit i morgon, (ifall jag träffar henne) så kan de ju se lite snyggt ut.

Jaja, nu ska jag slappa lite till.. Kanske kolla på film?
Eller bara vääänta, på att dagen ska gå.

Inga kommentarer: