onsdag 9 september 2009

Nu blir det ensamt.. Simon ska iväg på övning med 3:e Insatspluton tills Lördag, åh så segt att inte kunna prata på så länge :/ han har heller inga pengar på sin mobil så jag får vänta tills han kan låna någon annans mobil eller så. Baaaaah, mina kvällar kommer bli jätte tråkiga och det kommer krävas väldigt mycket filmer så jag tänker på annat än allt dåligt. usch.

På ett sätt är det bra att han är borta länge, då kanske mitt beroende av att prata hela tiden blir mildare, alltså inget jag vill egentligen jag gillar att vara beroende men jag kanske hinner bli friskare, så han kommer hem till sin flickvän som är frisk och mår bra i psyket? Jag hoppas det iallafall. Jag kanske mår så bra att man mår dåligt för det helt enkelt? Jaja. Ska inte skriva mer om det nu, eller jag ska inte snacka om det överhuvud taget på ett par dagar. Så kanske det blir bättre.

well. Såatte inget kommer hända nu, bara en evig väntan på att det ska bli söndag. :/ Då ska jag vara med honom utan min sjukdom! Och spela gitarr och mysa tillsammans.. Mjaou. <3

I morgon ska jag till min mormor & morfar och äta middag. Och fika troligtvis, fattar inte meningen med allt men iallafall. Då kanske kameran hänger med dit. Kommer ju inte ha något bättre för mig direkt, eftersom Simon är borta. Fast jag måste tänka på vad han sa till mig, att inte använda honom som ett bollplank, han kan inte alltid vara en syssla åt mig. Jag måste lära mig det. Annars mår man dåligt för det.

Plus att jag är trött på pappas gnäll och skrik och som tappar tålamodet på Ludwig. Sånt kan jag faktiskt inte lyssna på.. Det gör mig illa till mods.

Inga kommentarer: