söndag 20 september 2009

Godmorgon söndag

Well.. gårdagen blev sådär alltså, snackade med Bea lite om hur det varit hos Simon sedan så blev hon sur av någon konstig anledning /: skitmysko.. Sedan snackade jag lite med Tova om hur jag hade haft det och vi skrattade massor och berättade saker som hänt osv :) Mycket trevligt.

Senare så åt vi godis och hade "förhör" vid bordet om vem som gjort vad osv. Det var intressant.. Iallafall så kom Simon tillslut hem från Osse, så han tyckte att jag skulle vara med dem och spela men jag ville inte sitta och prata med båda två i samma samtal, jag tycker sånt är pinsamt. -.- Så jag gick in på samma server och spelade ensam :/ med båda två emot mig varje match..

Sen blev jag så jävla trött, ögonen hängde typ inte ens med och mitt huvud värkte och hade så himla ont i mitt ben, jävla ledvärk. Och så ville jag verkligen berätta vad Bea och jag snackade om, till Simon då men då hade han inte tid, för de skulle fortfarande spela.. Så jag blev lite sur för att jag inte fick säga det jag ville så det blev lite problem där, men jag ångrar att jag blev sur :( Hatar att vara det ju! Så jag drömde mest om det, att vi hade bråkat lite och att jag inte fick tag på Simon hur mycket jag än ringde >.< usch, och så vaknar man upp och mår SKITDÅLIGT.. Nee nu måste jag verkligen söka för det här, jag orkar inte drömma mer!

Annars så är jag sådär, mest rädd hela tiden för att jag Ska börja må dåligt liksom.. Jag klarar mig väl rätt bra ifrån det men ibland vill det gärna göra sig påminnt och det är mest störande.. Och redan här hemma så börjar klagandet och tjaffset och ja.. Allt man inte orkar lyssna på. Inget roligt händer -.- men i morgon ska jag åka till Simon igen <3 Då har vi ju som sagt 1 år tillsammans.. Mysigt. hihi.. Hoppas allt går bra och är tankfritt annars blir jag så ledsen.

elloello.
Jag vill till dig nu, till din famn.

Inga kommentarer: