onsdag 2 september 2009

Morr'n

Well. vaknade för ca en halvtimme sedan, oj vad länge jag sovit idag, helt ensam..
Fast jag blev ju väckt vid halv 7 i morse för att gratulera pappa, på sin födelsedag!
Och det var roligt att se att han blev så glad för det han fick, sedan gick jag och lade
mig igen ganska kvickt :P skitslut liksom. ^^

Annars så sov jag ganska bra, fast vaknade ibland och kände att jag ville hålla om min
Simon jätte mycket och drömde bra drömmar om honom, så det är segt att vakna och
så ligger han inte där bredvid mig som han gjort innan i veckan >.<
Idag ska jag inte göra ett skit vad jag vet, bara slappa och sådär. Kanske Simon ringer
och vill spela samtidigt som jag eller något. Man kan ju hoppas på't iallafall.

Jaja, mer update kommer säkert senare vid ett annat tillfälle då jag får tråkigt.
Jag känner mig väldigt frisk från tankar idag, det gillar vi.
Det är snart över, och jag är snart frisk älskling <3

Inga kommentarer: