onsdag 23 september 2009

Ondsag

Well. Efter två fantastiska dagar hos Simon, fast egentligen var det ju bara på ett årsdagen som vi var hemma där :) igår så var vi i Västervik och hade lite trevligt trotts vädret :/ Det regnade jätte mycket ett tag men senare när vi gick till Sjukhuset så blev det fint ute, så efter besöket där så åt vi en massa på McDonald's <3 Muuums, jätte mysigt. Sen så försökte jag mest bli glad för jag hade inte så mycket pengar och så.. Liten oturs dag sådär, men vi tog en tidigare buss hem till mig och baby försökte sätta i det nya nätverkskortet.. Fixade han väldigt bra. Doock krånglade internet igen, så nu har jag satt på det gamla igen :( Bajs! och jag var så lätt irriterad igår att jag tillslut blev ledsen!

Jag kom senare på att jag nästan glömt att sätta dit ett nytt plåster. Det var ju tisdag!! Så jag gjorde det iallafall. Så hoppas på gladare dagar snart, vill inte vara ett monster som jag blev av de där första p-pillren jag åt >.< usch. Och jag tjatade väl lite väl mycket på Simon igår också, förlåt älskling. Det var inte meningen, men jag mår förbannat bra med dig och jag fattar inte vad det är för fel på mig, jag känner inte igen mig själv... :( Det är så otäckt.

Mitt tangentbord dog igår också, när jag blev arg på internet, när jag hörde hur älskling ringde på Skype men jag kunde inte svara, eller taba ner spelet. Då blev jag ledsen, och bara kände mig så jävla fail, och det gör jag fortfarande drömde om sånt i natt.. Så nu har jag Simons gamla tangentbord <3 haha, som jag fick när vi blev tillsammans ungefär.. Seeega tangenter men det får vi slipa på ;) Jaja, ska försöka att bli gladare nu och inte tänka att jag vill dö och be Simon om förlåtelse, jag måste låta han ha sitt space som han vill ha :/ Men på fredag ska han komma hit <3 hoppas jag är på bra humör då :( Annars skjuter jag mig själv.

Puss.
Älskar dig Simon.

Inga kommentarer: