lördag 12 september 2009

godmorgon

Ännu en natt med jobbiga drömmar, att det inte kan sluta när jag mår så bra? va? Iallafall så är jag sådär kramig, så jag skulle kunna krama ihjäl Simon direkt om jag fick träffa honom idag :) jag har varit lite ledsen när jag vaknade för att mina drömmar är jobbiga osv..

Men när jag började packa så fick jag såndär "åh vad jag älskar att vara med Simon, hans närhet och jag mår så bra när vi umgås" -det är skönt att känna det liksom.. Jag har varit lite sådär känslokall emot allt och alla liksom, så det börjar väl komma tillbaka mer o mer, ju friskare jag blir desto mer känslor får jag för allting, såsom mat osv.

Jag vill egentligen åka till honom idag, det skulle vara trevligt.. När jag väl känner mig frisk i huvudet, tillräckligt iallafall.. Saknar honom ju massor.. Men tror han vill imorrn så jag får väl vänta tills dess.. :/ Annars så borde jag duscha nu eller så, känner mig lite ofräsch. Och Ifall jag skulle få åka idag kan det vara läge till att vara lite ren o fin. Eller så.. :)

"Allt är på god väg, bara att inte tappa taget"

Inga kommentarer: