lördag 12 september 2009

godnatt

Jahjapp, denna dag var lite speciell måste jag säga, har märkt att jag börjat prata en massa om Simon och vad vi gör osv, eller alltså ifall vi kollat på en film så säger jag till mamma om vad vi kommenterat, det tycker jag är positivt, jag kan prata om allt igen utan att få ångest :) Dagen började ju super kasst, nästan så jag vill ta bort det äldre inlägget idag.. Ska nog göra det, det påminner endel faktiskt..

Jag mår faktiskt jätte bra just nu, jag kan nog säga att min Neurol funkar, att ta en dos på 4 tabletter som är till sömn funkade bäst, att man inte orkar tänka, ska nog fortsätta med det, eller ha med det till Simon som nödfall.. :) Hehe. Pratade med han nyss också, han mådde bra dock har han blivit så ordentlig på sitt prat, men det är väl sånt som händer när man är inom militärens väggar ;) Whatever, jag var också med och handlade idag, jag som fått social fobi, extrem menar jag då, jag klarade det!! Bara jag inte tittade på folket, så tillslut så fanns dem inte i vägen för mig.. Och vi var på Netto också, där jag innan mått skit.. (den dagen jag fick panikångest var när jag var där inne) så jag har alltid förknippat det med ångest och inte vågat vara där inne alls.. Men det gick hur bra som helst, så jag har köpt en MASSA godis tills jag ska till Simon då (: så vi slipper åka och köpa hela tiden.. Hihi..

Ja, hoppas mina drömmar håller sig borta för jag tror på det hära, jag mår bra nu :) Och jag hoppas att dagen går fort i morgon också, så han kommer hem. Och att jag kan åka till honom vid klockan 17:oo på söndag. Woooho.. Hoppas allt håller nu!

Jag sa att jag skulle bli frisk älskling, och ifall jag inte blir det så dör jag.
Det har du skrivet i mitt hjärta.

Mitt hjärta är givet till dig.

<3

Inga kommentarer: