onsdag 2 september 2009

Useless

Ännu en meningslös dag här hemma, har inte gjort ett skit faktiskt, inget alls, bara suttit
och väntat på att klockan ska gå, jag menar det är roligare med helg och
förhoppningsvis så åker jag till Lönneberga, jag vill verkligen dit :( Hoppas han vill vara
med mig. Måste fråga sen, eller kanske skicka ett sms så han kan tänka på saken iallafall (:

Baah, jag längtar efter att vara där, visserligen var jag där i fredags men ändå, ett par
dagar liksom. ^^ Isf åker jag tidigt på fredag, om jag får. Ska inte hoppas för mycket
då kan jag bara bli ledsen om Simon inte har lust.

En annan sak idag är att på ett psykolog forum så skrev en tjej till mig idag. Alltså hon
svarade på ett äldre inlägg ;
"Du ska tänka på att tankarna är inte du ,under dessa tankar finns fortfarande
samma tjej kva, de är inte farliga och speglar inte vem du är."

Detta värmde mig så otroligt mycket, det får mig att fortfarande ha all glöd för att
förstöra de där tankarna. (: Eller mer en lättnad också så att säga, hon vet ju vad hon
pratar om, ååh. :)

Well. Får se ifall det blir lite CoD när Simon kommer hem eller hur det blir.
Har inte snackat sedan 2 idag, eller jag ringde vid 7 och fråga vad han pysslade
med och då umgicks han med Osse, så jag ville inte störa. Hoppas vi kan vara på fredag.

<3

Inga kommentarer: