lördag 19 september 2009

hemma

Well.. gårdagen blev faktiskt helt okej, vi spelade en massa och hade roligt, dock såg vi en väldigt otäck eller obehaglig film som var på franska :/ usch, sen fick jag tjata på mamma och pappa att de skulle sätta in pengar på mitt konto också, och när dem gjorde det så stack jag och Simon till Coop och handlade Massor med godis och chips även läsk! :) Så blev de spel igen, vi var typ skit slut sen så vi kollade på film tills vi somnade Dead Snow hette den..

Och idag kunde jag knappt sova, drömde hela natten om att jag gick i skolan och massa lustigheter.. Vaknade varenda timme på morgonen sedan vid halv 11 kände jag att nu får vi fan gå upp så jag slipper drömma och vakna upp och må dåligt psykiskt.. Seriöst jag måste söka hjälp för mina drömmar, få tabletter så jag kan slippa dem :/ Iallafall så gick vi upp och käkade frukost och så kollade datorn o lite, sen skulle vi åka till Lönneberga hantverks mässa, dock kunde varken jag eller Simons mamma ta ut pengar på Coop innan så jag kunde inte köpa något >.< style="font-weight: bold;">HATAR att åka hem.. Eller åka ifrån Simon.. Verkligen HATAR det.. Men vi pratade lite och pussades endel.. Jag blev ledsen för att jag mått dåligt ibland och känt mig tråkig för att vi satt vid datorerna dagarna ut, men det är så det blir när man är ett tag liksom.. Jag låter mest han få space så vi kan umgås lite längre liksom.. jaja.. Jag fick även hans halsband, hans Chaos stjärna, som jag alltid gillat.. han tog på mig det om halsen och jag började gråta! Det var så himla fint och jag blev så rörd alltså! Sen kom mamma och pappa -.-

Så nu står jag i köket och bara har tråkigt, mamma & pappa sover och Bea sitter på rummet med Jonas.. Jag har inte ens orkat ta upp datorn än.. Det är jobbigt och jag börjar säkert gråta. Jag börjar känna mig lite väl vuxen för att bo här nu alltså, jag ÄLSKAR Simons sällskap och närhet alltså så jag gillar verkligen inte att åka hem eller att vara hemma ensam.. Han lyser upp mina dagar så mycket att det inte finns bättre. Jag är nästan lite gråtfärdig faktiskt. Jag saknar honom redan alltså.. Jag vill bara åka tillbaka. så jävla mycket! Men vi får ju träffas på måndag igen, som tur är! Då firar vi ju ett år <3 ett underbart år!! *tears*

Jag vill flytta till dig älskling, så jävla mycket! Jag gör vad som helst?

Miss you..

Inga kommentarer: