onsdag 2 september 2009

Dyster kväll.

Mja blev visst lite dystert nu.. spelade lite CoD med Simon, men så blev jag lite väl
jobbig och snackade om helgen, ifall vi skulle vara och det var inte säkert, jag måste
ge honom space.. Jag blir bara ledsen när han säger så, inte arg på honom utan mest
på mig själv, att jag aldrig fattar.. Låt honom bestämma när han vill vara med dig Ela.
Det är svårt att tänka så, när det ända jag gör här är att vänta, på att vi ska vara.
Eller alltså det är det ända jag ser framemot när jag är här varje dag..

Och så är jag trött på min dator, med ett jävla internet som inte fungerar korrekt.
Allting stängs av efter 10min. DET är så jävla irriterande så det inte finns ord för att
beskriva! Jag är även så görlös att jag snart blir tokig. Och med tanke på att vi kanske
inte ska vara i helgen nu så blir jag lite depp, faktiskt.. Helt plötsligt kanske man inte
har ett skit att göra på hela helgen. baah.

Men det bestäms i morgon, ifall han vill att jag ska komma.
Nu ska jag väl bara sitta och glo, tills jag känner mig trött nog att sova, och att skriva
godnatt till Simon, han spelar nu alltså och samtalet i Skype bröts, så kan inte snacka
förens han spelat klart. typiskt. I morgon är en dag då det heller inte kommer hända
ett skit, jag ska gå upp tidigt för att ta hand om Ludwig, och sen vet jag inte vad jag ska
hitta på ensam.. Bara vänta.. på svar om helgen I guess.. tvätta lite kanske..

Jaja. Simon sa att jag inte skulle ta det så hårt, men man gör det lite grann.
Ändå vill jag inte svika mer, så jag ska försöka att tänka lite på det, fast ändå inte älta
det. Ge han tid och space så blir allt bra.

Puss.

Inga kommentarer: