tisdag 8 september 2009

Det går bättre och bättre.

Ding Ding Dong, klockan är två. (här är ekot)
Natten var helt okej, sov bra och sådär. Vaknade väl i en dvala som vanligt nu för tiden tycker jag, men jag låg kvar ett tag ändå. I väntan på att Ludde skulle börja ropa efter mig, tog nästan en timme innan han behövde sällskap och välling. :) Kollade på Harry Potter de vises sten eller hur man stavar de där. Men den är rolig, och Ludde tror han är Harry nu. ^^

Annars så känner jag mig frisk, dock har jag inte blivit av med de där Få för sig tankarna än, men jag måste sluta tänka på det. Annars tjatar jag ut det för mamma och Simon, det vill jag inte. Inte mista dem för att jag mått dåligt, jag har ju gjort enorma framsteg nu och har två problem kvar av liksom 129073498 ungefär, då är jag riktigt nära mitt mål,
-Att bli frisk på egenhand!!

Dagen har inte varit så länge än, men jag har spelat CoD med älskling igen, haha. Vi tröttnar aldrig. Det är skönt att vara lite aktiverad. dock lite rädd för att han ska tröttna på att prata med mig så man får som sagt för sig saker i huvudet hela tiden. Well. jag måste bara vänja mig, det kan ta tid men då får det göra det helt enkelt :) Jag ska inte göra så mycket mer idag inte. duscha lite och byta plåster. Spela lite ikväll kanske :)

Inga kommentarer: