måndag 7 september 2009

Cod all day long.

Well. Humöret går verkligen upp och ner hela tiden och stup i kvarten.
Kan vara jätte glad och ppositiv nästa stund kan jag vara jätte lätt irriterad alltså jag tror det är mina snygga plåster som jag har på armen (p-plåster) som skapar detta, det är ju hormoner precis som vanliga p-piller så ja. Det Ska vara så i början, dem säger ju att man vet efter 3 månader med plåster om man kan ha dem eller inte, alltså hur man känner sig osv.

Jaja. Men en grej som jag kommit på nu när att simon har blivit en så gullig människa, så det finns inte. Så jag har blivit lite förvånad och inte riktigt blivit med på svängen :P haha, låter sjukt, men han ger mig så mycket kärlek så jag inte kan gråta längre när han är så gullig. ^^ Låter nästan som något dåligt, men verkligen inte. Det är bra. Jag måste bara vänja mig (:

Nu blir det lite CoD, denna dag har varit en hel dag. UNDERBART.

Inga kommentarer: