fredag 4 september 2009

Godkväll.

Mja, denna dag har varit ganska händelselös faktiskt, bara väntat på att något
ska hända. Men inte har det gjort det, snackat massor med Simon i
skype om många saker. Beslutade nu att jag ska åka i morgon till honom iallafall :)
12:27 ska jag åka härifrån. Skulle inte vara förens nästa helg annars, men ja..
Changed plans igen så att säga.

Well. Jag är glad som fan! Grät ju lite förut, men ja nu är det bra.
Dock kommer mina "få för sig tankar" att göra sig påminda
men det är bara att skita i dem. Jag håller på att bli frisk, det är väl därför allt ska göra sig påminnt en gång till innan det är borta helt.. Jaja. Nu bör jag duscha och ta upp
lite packning, eller i morgonbitti. Får gå upp lite tidigt med andra ord,
men roligt kommer det nog bli om mitt huvud är med mig i morrn. :9

Because I know what I really think.

Inga kommentarer: