torsdag 10 september 2009

mormor

Jag var hos mormor sedan klockan tio i fyra, ungefär och kom hem för ca tjugo minuter sedan. Det var faktiskt helt okej och roligt att alla var på bra humör förutom jag.. Jag var så osmart att innan jag åkte så snackade jag med Tova, min andra lilla syster om hur jag mått osv, hon hade ju inte märkt något så det blev att dra upp hela historien igen liksom.. Och det var okej tills hon nämnde En sak.. Usch.. Det fick mig att ta åt mig. Jag hatar att jag skriver om det här också. För jag mådde riktigt riktigt dåligt hos mormor för det.

Men det blev bättre sen, när vi snackade om Simons hemvärnsövning o så, vad de skulle hitta på och lite så.. Då blev jag glad och pratade om glatta livet :) -Då finns glädjen inifrån. Jag blev ändå arg på mig själv.. Att jag inte någon gång kan hålla käften. Sluta snacka om vad du mått dåligt över Ela du bara drar upp det igen.. Saker som du Vet inte stämmer för 5 öre. :/ baaaaaaah. Alltså inte övningen och det utan det jag snackade med Tova om.. -.-

Det otäcka med allt när jag tänker på en ond tanke är att jag har så stor lust att avsluta mitt liv, för att jag blir arg, varför kan jag aldrig fatta att det är dåligt att dra upp allt och Tro att det är sioså. Blä jag klarar inte av mig själv.. Hoppas jag känner mig bättre till helgen, sover på saken och bara tar det lugnt ungefär.. Inte gå ut mer eller träffa folk, det klarade jag sådär.. Men ja.. Hoppas jag känner mig bättre när jag snackat med Simon, om han ringer idag :/ JAG VILL MÅ BRA! ÅH.

Inga kommentarer: