fredag 4 september 2009

Fredag

Efter ett lite psykbryt igår kväll så mår jag bättre, mitt huvud kollapsade igen, ännu
en gång. Måste skarpa till mig lite, men det kändes mycket bättre när jag andades och
ringde Simon desperat för att få höra att jag kommer bli frisk snart. -Det hjälper.
Jag fick för mig något som vanligt och utvecklade det till något som inte fanns.
Men det är snart över tror jag, jag är pepp idag på att åka till Lönneberga :)
Väldigt pepp
! Hihi.

Såg förresten på Narnia igår, första gången jag ser den, har haft den sedan den kom
ut, men den var sådär, funkade väl att försöka sova till åtminstone. Idag kom även
Emma Will hit med pappas tårta, träffade henne inte men jag fick se den gudomligt fina
tårta hon gjort. Turkos med gula/orange rosor på, så roliga färger som möjligt ;)
Hoppas den smakar bra, för dem som ska äta, jag åker hellre till Simon över helgen! ^^

Wellwell. Väntar på att klockan ska bli närmare 12, så jag kan knalla till bussen.
Det var ett jäkla tag sedan jag åkte buss och tåg >.<
Jag älskar iallafall min lilla bumble bee <3

Inga kommentarer: