tisdag 15 september 2009

Well, igår så hände det väl inte så överdrivet mycket kanske, vi spelade mest CoD4 och latade oss, vi tog faktiskt en lååååång promenad i skogen, med mycket klättring och myggbett/spindelbett.. Men fina kort fick vi och vi hade ganska roligt, även att mitt humör pendlar upp och ner hela tiden.. Jaja jag ska ha mens nu, så det är därför säger jag. ^^

Idag blev vi väcka vid 06:30 för att palla upp och äta frukost och bege oss till Hultsfred för att Simon skulle till sjukhuset. :P Tog inte så lång tid, sen blev det lite Konsum (enda som var öppet) och där hittade jag STALKER spelet för 99:- så jag köpte det (: hihi. Simon sa att jag skulle passa på, hah. Mja, köpte lite Munkar och en läsk med, sen så väntade vi på tåget och åkte hem, ungefär så. Jag sov även 2 timmar sen hemma :P så jäkla trött alltså.. Tror det var därför jag var så enormt sur i Hultsfred.. ^^

Och nu nästan nyss frågade Simon när jag skulle åka hem, men jag sa att det är han som bestämmer det, och då sa han Tillsvidare :D mwohwowoi. <3 Det är skönt att vara här, dock önskar jag att jag var helt normal, men man kan inte få allt. Vi mer, lär oss att leva med varann och det är skönt att vi kan vara länge utan att hata eller störa sig på varann hela tiden.. :) Hmm ja, vet inte vad jag ska säga mer än det.. Vi ska väl kanske ta någon mer promenix idag lite senare eller snart.. Äta mat och antagligen spela lite mera.. Haha, låter urtrist men det är helt okej, jag har en bra närhet.

Inga kommentarer: